Jag fick två fiskar.. så dog dom ;PPPPppP

Nej mitt liv är inte underbart

Efter att jag fått mina fiskar så dog båda inom 24 timmar... hur dålig får man vara? Jag tog väl hand om dom så jag förstår inte, kan ha varit förflyttningen eller något. Hur som helst... inte kul. Men nu ska jag nog skita i fiskar och få en krabba istället när det blir lite varmare ute, för dom klarar inte av att flyttas hur som helst. För folk som undrar vad det är för krabba så är det en eremitkräfta. Jag har haft såna djur tidigare när jag var yngre och börjar sakna dom faktist, inte för att folk tror mig när jag säger så men så är det !

Hur som helst så hade jag det jättetrevligt med mina tjejer i måndags, det blev trerätters hos Julia! kvällen bestod mestadels av att vi åt oss feta, dunkade musik, spelade spel , lekte lekar och skrattade ihjäl oss!

Igår sov jag bort halva dagen och grät över mina fiskar andra halvan av dagen. På kvällen tränade jag tjejerna och sen själv ! Idag har jag gått upp vid kvart i sju, åkte och fixade redskapen och sen har jag varit i axa sportcenter hela dagen för att visa upp gymnastik på sportlovsdagen. Har burit runt alla möjliga barn, kaxiga, dåliga, duktiga, inte så smala och många andra. Men det var kul! Vi hade även en liten uppvisning där vi ledare gympade lite, var kul att se barnens miner!


Nu är jag hemma efter att ha ätit mat från Max på vägen hem, mina ben, armar och min rumpa är helt döda. Men nu taggar vi ! snart åker jag på extraträning i salem. Kommer inte orka köra, men vi märker ! Efter det åker jag hem till Sofia och sover där, och imorgon blir det nog att laga smörgåstårta med henne och Maya! Mysis. Nu har ni hört senaste nytt och jag signar ut. Heddå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0