sommarlooooov

alohaaaa

Nu har det gått några dagar, sista veckan i skolan har gått och nu kan jag äntligen säga att jag är FRI från skolan, ska bara skicka in en jämförelse och sammanfattning, men det går snabbt!

Veckan har varit riktigt skön, ledig på måndagen. Jag, Maya, Frida, Cecilia och Matilda var ute och gick en lång promenad. Sen tog vi oss ner till stan där vi mötte Emil och gick hem till honom. Väl hemma så åkte jag och cissilou iväg med fredde och orre en sväng, sen sov hon hos mig. Jag har inte haft några lektioner, men i tisdags var vi i skolan någon timme, sen gick på stan en sväng, hade träning med tjejerna och sen körlektion. Efter det lekte jag med mina friends igen.

I onsdags var vi i stockholm, såg Daniel Craig under en inspelning för en hollywood film där vi råkade stå ivägen, och sen såg vi även Peter Jihde på tunnelbanan. huuur cool är inte jag nu?!? okej inte så cool... Sen lunchade vi på donken och shoppade lite, efter det var det möte för vackstalägret och sen körteorilektion igen. När den var klar bytte jag om, hetsåt greken och sen direkt till Pershagen där vi firade Ljung som hade tagit studenten. En riktigt rolig kväll!

Igår gick vi på stan och köpte present, sen till Igelsta för att kolla på deras utspring, sen stå på stan och kolla på när alla fukkade ur på flaket, man var ju lagom avundsjuk... Därefter var jag på fyra studentmottagningar, löövs, emilias, fredriks och oscar. Stannade kvar hos oscar sen och hatade mitt liv lite för att jag är sjutton, kom hem runt halv tre. Gick upp imorse och hade skolavslutning!! inge mer skola på mer än två månader, jag är lycklig. Nu efter det har jag bara lekt med Oscar och Fredrik, och nu är det dags att göra klat det sista plugget. Och eftersom anki har MENSVÄRK så kan vi inte vara hos henne ikväll och fira henne. Så ikväll ska jag väl leta upp ett liv

Jag är så otroligt lycklig över att vara fri från skolan, men jag kommer sakna alla. Särskilt Sebbe som försvinner ett helt år.

ha det bra hajdo


jag älskar er


Kommentarer
Postat av: anki

hahahahhah ska det där vara en peak mot mig???? bög

2011-06-11 @ 13:57:51
URL: http://angelicohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0