midsommar

Gårdagens planerarkväll byttes snabbt till en impulsbiokväll, jag fredrik oscar linus kalle och emma tog oss upp till heron vid halv niotiden för att kolla på Limitless. Kom in på bion typ tio minuter för sent men det var reklam så vi hann. Efter bion åkte vi hem till Emma i rönninge och spelade kort och chillade, sen drog vi självklart en donkenrunda innan det blev hemfärd. Kom hem vid halv tre ungefär

Nu har jag varit nere på stan och kollat lite kläder, var sjukt nära på att köpa en klänning till ikväll, men jag var inte tillräckligt säker. Sen har vi varit och handlat mat till ikväll, nu sitter jag i mitt rum och säger bara fml. Jag har INGA kläder. Men det får vi lösa på något sätt! Nu packar jag ihop mina grejer för att spendera midsommar hos oscar med massa skönt folk, det blir grillning, femkamp och allt vad man kan tänka sig. Fackout

Hörs imorgon


bild från förra midsommar med mina älskade tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0