making up for teenage crime

Godmorgon!

Nu har jag vaknat och ska nog sätta mig och göra lite plugg faktist! vill bli klar med allt

I fredags jobbade jag först, hade ganska lång tid tills nästa golfgäng kom så jag satte mig ute och solade emellanåt. När jag jobbat klart tog vi oss ut till Freddes land, mitt ut i ingenstans. Där gjorde vi allt möjligt och hade det jättemysigt, vi grillade, badade tunna, JAG badade i vattnet!, drog en liten roadtrip till vagnhärad, kollade film och hade det trevligt. Dagen efter tog vi oss först ut med fredriks lilla segelbåt där jag aldrig varit så rädd tror jag, jag LÅG i vattnet fast i båten, den var typ helt fylld. Kul var det. Sen tog vi även motorbåten och åkte ut till en ö mitt i ingenstans och solade och hade det skönt. Sen kom hela Orres familj ut och skulle äta middag, så då blev det kubbspel och kortspel och allt annat som man typ bara gör ute på landet. Jag åkte hem med tobbe och hans föräldrar under kvällen, medan orre och tildis fick ett ryck och skulle stanna kvar med Fredrik. Då tog jag och Fridet oss hem till tildis och övernattade där istället.

Igår skulle jag fixa i ordning närvaron för hela terminen med tjejerna, och det blev typ att jag satt och chansade lite där i slutet för jag hade glömt att ta närvaro. Sen åkte vi till kansliet och redovisade så vi kunde få vår ledarlön. Vi proppade i oss en pizza efter redovisningen vilket gjorde att jag ville spy i minst fyra timmar efter. Sen hade vi träning i dalparken med tjejerna, lärde ut en piratdans som dom ska göra på söndag.

När jag kom hem därifrån hann jag inte vara hemma länge innan Matilda ringde och frågade om vi skulle med på bio, så då åkte vi iväg och kollade bio. Efter det var jag bara hemma hos tildvard och halvsov, och sen drog jag mig hemåt.

Kanske inte världens mest intresanta dagar, men där har vi dom iaf!

Här kommer lite bilder sen i fredags och lördags










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0