let's go all the way tonight, no regrets, just love

Hallå igen

På jobbet kom det kanske sammanlagt 15 pers, om ens det. Så sjukt skönt. Satt och chillade, åkte hem vid fyra och städade rummet, lovade mamma och pappa att stanna hemma ikväll eftersom jag inte varit hemma en enda kväll på typ tre månader. Men icke, det blev impulsbowling med fredde, oscar och anki. mysimys, jag var sämst. Palle kuling att de tog förgivet att jag var 18 så vi fick spela på O'learysstället. Älskar att vara sjutton <33333

Justja!!! MIN IPHONE ÄR HEL!!!! för två veckor sen badade den i cocacola och funkade inte alls, allting var helt cp på den och nu funkar den som vanligt. Jag fattar inte, hur skönt som helst ju!!!

Nu är det nattedags, är fortfarande galet trött och har varit typ de senaste månaderna, love life. Men snart så, i juli ska jag typ bara jobba tre dar. Sen resten av tiden ska jag SOVA. men jag ska försöka bättra mig redan nu, så godnatt på er

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0