jag vill också..

Hallå i stugan

Gårdagen bestod typ bara av avundsjuka från min del. Vi åkte till skolan vid åtta även om vi hade ledigt, vi skulle göra en uppgift istället, den uppgiften gjorde vi på fem minuter och insåg att vi krigade upp i sängen för att åka tidigt till skolan och göra en grej som tog fem minuter. Då var man inte så lycklig. Men vi gjorde kladdkaka och firade ankimannen, sen kollade vi på treorna när dom tog studenten. Snacka om att man var avis, men samtidigt vill man inte sluta än, jag vill bara ha studentdagen!! Hur som helst så kollade vi på dom, åkte ner till stan och kollade på när dom åkte flak och lite så.

Sen åkte jag hem en sväng, och gick därefter till matilda. Lämnade lite grejer och fick sjuts till körskolan där jag hade teorilektion. Efter två timmars jobbig kurs då jag var lagom avundsjuk på dom som satt hemma hos Anki och åt smörgåstårta... så fick jag också åka dit! Jag åt smörgåstårta tills jag ville spy, men det var gott! så satt jag och mös med tjejerna och några av angelicas killkompisar. Vid tiotiden skulle de dra ut på slutskivan och jag hoppade av lycka för att jag inte kunde följa med... eller? Nej jag ville gråta. Vi åkte iallafall till Pershagen,träffade Martin och några, var där en halvtimme och hatade livet lite. Sen tog vi oss till kebaben och därefter åkte jag hem för att sova, och grät lite till över att jag inte kunde gå på slutskivan..

Nu är jag hemma efter sex timmars jobb! Har precis duschat och ska väl snart ta mig till min bästa vän, så ska vi ta oss ner till stan och äta på Meltons med Fredrik, sen så får vi se vad vi gör av kvällen. Jobb imorgon också, tjohooo.

Här kommer lite bilder sen gårdagen!



Dåliga bilder tagna med min dåliga kamera på min dåliga iphone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0