Hemma och vänder

Hallå

Gårdagen var mysig, middag på Meltons med Matilda och Fredrik, tog en promenad hem. Jag och Matilda satte oss hemma hos henne och snacka, drog sedan över till Ludde och var med massa hockeykillar och bara snackade och hade det trevligt. Kom hem vid halv två tiden och somnade direkt.

Imorse var det tidig uppgång, har jobbat hela dagen. Det har varit världens finaste väder och jag har hunnit njuta lite iallafall, suttit ute i solen och ätit glass när folk inte varit i kiosken. Nu har jag slutat och ska alldeles strax ut till Trosa till Fredriks sommarstuga och mysa med mina vänner. Kommer hem imorgon! Hör av mig då.

Hajdohajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0