Guess what? I'm not a robot

Wazzup niggas?

Jag trodde aldrig att jag skulle göra det här, men nu klagar jag till och med på värmen!! jag får panik, duschade vid lunchtid, och nu är hela jag sönderlökig igen.... Kan även tilllägga att jag tar hem priset för årets fulaste bränna, sporttopsbränna + skobränna+ tuptoppsbränna+ shortsbränna = stek

Igår jobbade jag hela dagen, åkte direkt till tullan med mina boissss och badade. Hur skönt som helst! Kom hem en snabbis och sen körde jag ut till P-hagen och chillade med dom coola där ute. Idag har jag också jobbat och när jag gick förbi brunnsängscentrum mötte jag buster och jamal och satt och pratade med dom lite. Kommer faktist sakna dom sista året på vacksta, det kommer bli så tyst...

Nu är jag hemma och ska ta mig i kragen och städa mitt rum lite grann, sen blir det nog en sväng förbi heron och köpa kamera, sen minigolf och därefter just chillin', vill ut och springa men än är det för varmt, får se hur jag gör ikväll! Jag ska baka kladdkaka också för imorgon är sista dagen på jobbet. Hur ska jag hinna med mitt liv, jag gör det inte bättre genom att sitta här iaf, så ha det bra så skriver jag när jag hinner!

Saknar mina tjejer litegranna

Här kommer lite bilder sen midsommar, dock från olika kameror och en cpdålig redigering, men vem bryr sig? se och njut









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0