Boothcamp

Hejdär

Igår var jag på körteori, hemskt.. åkte hem till bestis och chillade, vi träffade orre och åkte till p-hagen, åkte tillbaka med orre hem till snorre, chillade med han och fredde, gjorde körteori och KABOYA! 91% rätt på ett körteoritest, (ett sånt test som brukar kunna vara på proven, man måste ha minst 80 %, jag hade typ fyra fel) HUUUUUUUR SKÖNT??!?!? jag hade alltså blivit godkänd om jag gjorde provet då.

Åkte sedan hem och sov, krigade mig upp imorse, jobbade hela dagen. Lärde barnen att gympa, man kanske gör någon nytta på jobbet iaf! Sen skulle jag ta bussen hem och sprang i 300 meter brevid bussen och hann med den, kändes bra efter att inte ha sprungit på mer än en månad och min fot är fortfarande trasig. Och busschuaffören sa att jag borde börja träna löpning som sport för att jag hade rätt springteknik och det gick snabbt... URSÄKTA? jag var typ sämst

Sen åkte jag hem och chillade, panikade över att vi inte hade sjuts till tjejernas träning, fixade sjuts i sista sekund och nu har vi haft boothcamp på gröndals hälsocenter med tjejerna. Fyfan vad man är slut nu, och då kan man tänka sig dom. Jag plågade dom ganska bra där. Nu blir det hem till tildis för lite mys med henne och Oscari, mysipys.

Här kommer bilder sen gårdagen! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0