älskade saknade ledighet

häj bloggän

kan inte beskriva min lycka i att vara ledig nu både fredag och lördag. Happyface. Har jobbat varje dag i snart två veckor. Blähä

vad har hänt sen jag skrev sist?

♦ Har åkt upp till huvudstaden för att hälsa på när orre jobbade

♦ Ryan Dunn har dött

♦ Sovit hos Maya och pratat om allt mellan himmel och jord

♦ Träffat pappan i svensson svensson på tåget och bytt några ord och fått låna hans telefon

♦ Haft träning med tjejerna på bårstafältet

♦ Haft avslutning med laget

♦ Ätit pannkakor med Freddie och våldgästat ankos kiosk

♦ Våldgästat ankos hus

♦ Pajat skärmen på min iphone.. (igen)

♦ Blivit bränd av en humla

Händelserika dagar va?

Inte särskilt, resterande tid har jag antingen jobbat, sovit eller lekt med tildis, freddie och oscari.

Nu sitter jag i mitt rum och vill gråta över att jag inte har kläder..... fml
Jag har verkligen INGENTING att ha på mig imorgon. Men det får jag inte deppa över allt för länge, ikväll blir det väl att träffa mina friends och planera inför morgondagen. Nu orkar jag ej säga mer....... heddå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0