Ayia fucking napaaa

heeeeeeeej omvärlden

Nu är det fan inte långt kvar, herrejesus! fast jag har nog inte fattat än, inte har jag börjat packa än, klockan är halv två på natten och jag åker imorgon, eller idag borde man nog säga. I fredags jobbade jag iaf, hatade livet lite då. Sen på kvällen så åkte jag hem till matilda, mötte lite fina vänner och åkte ner till stan och sen hem till henne och chilla. I lördags städade jag lite hemma, jag och tildvard fixade projektarbetet och lite annat. Sen var det hets ner på stan, mötte johanna och vi var med henne lite medan vi fixade oss. Sen åkte vi till Minna där vi firade henne ute på gården med smörgåstårta, finsk sång och massa annat trevligt !

När de skulle röra sig ut på krogen så tog vi småglin oss till nykvarn istället och flippade lite, trevligt var det ! åkte sen till orre och efterfestade nykter tillsammans med alla som hade varit ute på krogen, jag åt lite kräm, spelade basket och gick hem. Idag har hela min dag spenderats med projektarbetet, från att jag vaknade vid tio imorse, till nio ikväll. Jag åt lunch på en kvart och middag på fem minuter. Sen åkte jag till stan och hade möte för lägret, så det räknas. Jag är helt körd i huvet, fick en trasig tavla i huvet också, har tappat bort min mobil och hade tappat bort pappas plånbok... jag bara älskade livet. Men nu finns det inte så mycket mer att klaga på, allt är klart och vid nio åkte jag till oscar och mös med maya orre tildis och fredde, mötte sedan upp mario och martin också, droppade dom, hämtade en mobil hos maya och hängde på donken med orre. Nu ska jag lägga upp bilder sen gårdagen, och packa måste jag göra också. Love life

Imorgon drar vi.. helt sinnes! om tolv timmar åker jag härifrån, till ett annat land! fyfan säger jag bara

Ha de bäst här hemma, jag kommer sakna alla. Kommer nog inte skriva här förrän jag kommer hem från Sardinien, vilket är om typ 20 dar... så nu blir det tomt. Men om vi har tur så hinner jag trycka in ett inlägg om hur dåligt jag mår när jag kommer hem! eller så skriver jag inlägg nu i förväg som kommer upp sen.. vi märker!

Nu är det fackout som gäller, en vecka på ayia napa med världens mest flippade och bästa tjejer


Kommentarer
Postat av: yeshim

jag diggar din header nåt enormt !! :D och hela din blogg den är så härlig :)

2011-08-10 @ 20:07:00
URL: http://tiippbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0