fullt upp

hej mina vänner!

det är inte ofta jag är såhär oruttinerad på att uppdatera, men trots att det är mitt sommarlov och jag har all tid i världen så.. har jag tydligen inte det? förra helgen hängde jag i kiosken som sagt, vi var ute hos sofia och fuckade ur lite, åkte hem till matilda där jag matilda marcus victor och orre fortsatte spåra lite. På söndagen chillade vi galet, åt kebab och fettade oss och senare på kvällen tog jag mig till Johanna där jag, hon, Ebba och Max höll hus. Vi hade det mysigt och snackade gamla minnen och annat.

I måndags blev det att klippa håret och sen lite impuls åkte jag ut med sjön med sofia och stannade där tills i onsdags! Riktigt mysiga dagar ute i skärgården där vi solade, badade, fiskade åkte vattenskoter och annat roligt! När jag kom hem i onsdags åkte jag typ direkt ut till fia där vi hade ayia napa kväll med tacos och mys! skrev ner massa roliga saker vi ska göra och sånt. Om bara tio dar åker vi! sinnes

Efter att ha varit ute hos fia tog vi oss till oscar och lekte med hans vänner, spelade beerpong och var fula. Idag har jag bara jobbat med vackstalägret hela dagen typ, gjort lite ärenden och packat och nu chillar vi hos orre. Firade fias födelsedag för en och en halv timme sen, vi satt och dunkade "ja må hon leva" låten och gjorde en tårta. Jag jobbar imorgon, kanske dags att ta sig hem när klockan är halv två..? Nu kommer jag iallafall inte kunna skriva på ett tag, för imorgon blir det först jobb, sen fira sofia hela kvällen!! På lördag blir det tidig uppgång och så åker jag till åland med familjen, kommer hem på tisdag så jag kanske skriver då!

Och sist men inte minst måste jag berätta att jag åker till Sardinien med Matilda om tre veckor, på min födelsedag!! hur bra??!?!?! Jag är överlycklig'

här är jag om tre veckor.. synd att klaga



här kommer alla möjliga bilder sen de senaste dagarna !

fin tårta till ful fia


På sjön med fia






Ayia Napa kväll!



Grattis min älskade vän!


Ha det best
Jag skriver när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: minna

haha jag älskar din design linda! den är så du <3

2011-07-23 @ 17:42:45
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0