California king bed

Hej mina kära vänner

Dagarna går snabbt när man är ledig!

I onsdags var jag i skärholmen och hittade en del, lite bikinisar och annat. På kvällen åt jag, matilda och oscar på Asian roxy och hade det trevligt. Senare på kvällen kom frida till mig och vi lekte lite med fia, sen mötte vi upp oscar och han och jag tog ett nattbad.

På torsdagen gick vi upp i tid och åkte ner till stan, där hittade jag två klänningar, två byxor och ett skärp. Allt i svart, färgglad tjej. Sen köpte vi nancys och åkte ut till tullan med oscar där vi chillade hela dagen, sen kom vi hem till orre där vi kollade tv och mös. Sen mötte vi upp anki och tog ett nattbad igen, och åkte hem till oscar därefter och sov i någon timme eller så. Vid kvart över fyra åkte jag och orre till skavsta med hans pappa, skulle släppa av honom vid flygplatsen, och så körde vi tillbaka och kom hem vid halv sju och la oss igen. Sen på dagen åkte vi till malmsjön där vi träffade på sofia, flisan, maya jennifer och mayas mamma som vi badade med. Efter det var det hets hem och fixa sig och sen köpa present till steffe och hem till henne på tjejmiddag. Där var det flippat som vanligt, tänker inte säga mer. Senare på kvällen åkte vi hem till Ida, där sov jag ibland och andra sekunden stog jag och hoppade och fucka ur i sofforna. Tog en sväng förbi max och hälsade på frida innan vi sedan tog oss hem och sov.

Idag har jag jobbat mellan två och sju, dödat ett antal bronsar, skojar inte om det var typ 100 st. Och nu ska jag ta mig till Matilda för lite chill, imorgon bitti är det jobb igen! love life.

Här kommer bilder sedan dagarna, hej och hå hejdå





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0