beach 2020?



Biffen looooooooo

eller inte..


halllå

Har precis kommit hem från en springtur och en promenad till mälarbadskiosken där jag våldgästade anki i någon timme, och en hemsk promenad hem med skavsår och tomt på batteri på mp3n. fml

Nu ska jag alltså försöka bli lite hurtig, för häromdagen insåg jag att "shit det är bara en månad kvar tills vi åker till Ayia napa" och då blev jag lycklig, tills jag insåg att min träning tog slut för två månader sen när jag skadade mig. Så nu ska jag försöka bli lite hurtig och vara ute och springa, och hoppa hopprep och träna så jag kanske kan förbättra mig lite tills vi åker. Dock lär det ju inte bli beach 11 direkt, men jag satsar på beach 20, lika bra att börja nu.

Mitt klumpiga liv hjälper mig lite grann också, skulle dricka zingo ur en flaska som jag har här brevid mig, men ville göra på ett roligt sätt och hälla i korken, dock träffade jag inte korken och typ ett helt glas zingo åkte ut över mig och mitt nytvättade golv. Därför drack jag ingen zingo, får tacka mig själv!

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och hoppa ner i ett skönt bad, sen blir det planering av vackstalägret och sen leka med anki och sofiatönten. hajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0