Bästa filmen någonsin

Det finns INGENTING som kommer kunna slå den filmen jag precis såg. Herregud, det helt otroligt. Jag är i extas!!! Den kommer förbli världens bästa film också, jag har nog aldrig varit så insatt i en film förut. Jag var räddare än nånsin, jag grät floder och jag kunde inte sluta titta.
ALLA måste se den här filmen, jag ska kolla på den en gång till den här veckan, helt sinnes
Kan inte förstå att alla filmer är slut nu.. I nästan hela sitt liv så har man levt med Harry P.. och nu är det slut, nu finns det inga fler filmer att vänta på. Usch.. men fysatan var bra dom är.
Jag får ryck... jaja jobb imorgon, tidig uppgång.. ska drömma om harry p ♥
Natti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0