A month apart

Hej världen

Jag har nog inte haft en enda sekund ledigt känns det som, alltid händer det nånting, men jag ska inte klaga. Jag har hunnit med en spårad natt som spenderades hos matilda, i västergård, i pershagen på två ställen och sist men inte minst i Östertälje. Sov ungefär en halvtimme den natten.. men kul var det! Sen jobbade jag i elva timmar.. fml känsla på det. Efter jobbet fiskade jag med Maya, sen har jag gjort saker som jag inte minns att jag har gjort, men jag var på allsång på skansen hela tisdagen iaf, sen fira mamma och harry p i onsdags, sen trodde jag att jag skulle jobba igår, så jag åkte dit men fick åka hem igen för det skulle jag inte. Då var jag hos familjen Borg hela dagen, sen hade vi vackstamöte och därefter spelade jag minigolf och våldgästade Sofia.

Snart ska jag iväg till en hemsk tråkig risk ettan där jag ska spendera fyra, fem timmar. Usch säger jag bara...

Här kommer lite bilder sen dagarna som gått




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0