if i could turn back time

Hei

försov mig imorse, såg alltså ut som en zombie med fula men bekväma mjukiskläder och en mössa på det. Slutade ändå tolv så vi får hoppas att ingen såg mig. Så gjorde nån det ;PppppP

Iallafall så hade vi seg historia med massa att göra. Sen åkte jag hem och fastnade vid ett pussel som vi har framme. Jag fattar inte hur man blir så fast vid det, ett 1500 bitars pussel? jag måste leva på stenåldern eller något, pussel före data? fast datan hade lagt av då... Höll på med det i mer än en timme ! Sen åt jag och ända sen dess har jag pluggat matte! så jag har pluggat i kanske två timmar och ligger före nu. Skönt att ha snilleblixten igång.

Snart blir det hamburgare ( bra och nyttigt... eller? ) tänker bara på anki när jag säger hamburgare, från när hon härmar scoobydoo och säger "jag vill ha en .........RAMBURGARE!!" haha det är väl lite väl intern kanske. Och eftersom det blir hamburgare till middag så ska jag faktist till friskis och träna cirkelfys. Känns skönt efter min träningsverk och sträckning i vänster lår sen igår!


Jag tror anki vill ha en ramburgare...  hej jag har världens sämsta humor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0