trött tjej

hei

jag är trött som en apa just nu, igår lunchade jag med mina fula kompisar. Sen chillade vi på stan, därefter blev det en sväng hem och boka biobiljetter. Sen åkte vi ledare från pluto och satellit upp till heron för att kolla bio!Alltså jag, matilda, linnea, michelle, malin, anna, emilia och lina. Hälften gick på Easy A och hälften på Narnia. Dum som jag är så valde jag Narnia, och den sög.. alltså vi satt och skratta för att skådespelet var så dåligt, känns som att vi inte blev så omtyckta i salongen. Men det var trevligt ändå. Efter en hemresa med dunkande musik på motorvägen och en sväng förbi ica maxi så åkte jag till tildis. Vi satt och kollade resor hela kvällen.

Imorse gick jag upp vid nio, drog snabbt i mig frukost och vidare till friskis med tildis. Vi körde motionsgympa, dock lite enkelt. Vi körde på bas, ska nog försvåra oss lite mer än så. Men kul var det! sen var jag duktig och lagade lunch(värmde mat) och sen var jag duktig och gick till tildis för att plugga ( snacka skit). Sen åt vi tacos hos henne, träffade emil, ludde och alex en sväng och sen vidare in och göra ingenting. Jag är trött som en gris och ska sova snart, ska upp tidigt imorgon och göra en ordentlig frukost, för det har vi som uppgift i skolan. Sen ska jag iväg till friskis igen, imorgon är det motionsgympa medel, hoppas det är lite svårare då! Jag kommer även att bli medlem där imorgon, så jag är medlem ett halvår. Beach 11 här kommer vi!

Jag och tildis ska boka hotell någon gång i veckan. I sommar blir det att resa till Cypern, Ayia Napa! kommer nog bli grymt. Förhoppningsvis ska Maya och Sofia också med men de ska boka biljetterna senare.

Såhär ser hotellet ut, känns som att man vill åka dit NU



Till vänster ser ni oss i nutiden, men med lite friskis träning så är bilden till höger framtiden. YEAH TAGGAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHHAHAHAHAHA, NUTIDEN.... SANNINGEN SVIDER

2011-01-09 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0