tove 18

Hejdärrr

I fredags var jag hemma hos matilda med Frida, Sofia, Rillo och Kevin. Först gjorde vi tjejer en musikvideo som kommer upp snart! sen spelade vi sällskapsspel och pratade om läskiga saker. Hade en myskväll helt enkelt. Sen var jag så otroligt rädd efter alla berättelser att en fin vän sjutsade hem mig.

Hade det jättetrevligt hos tove, sen när vi skulle till älvsjö så ångrar jag att jag åkte med. Det blev en timmes resande till en fest där det var fullt med konstigt folk, frida och sofia var smarta och sålde sina biljetter för 50 kr mer än vad dom köpte den för. Jag däremot var dum och gick in, fick ett streck på handen och gick ut. Väl ute stog vi och pratade med ett par poliser och så skulle jag ta upp min telefon men det slinter ur handen och jag tappar den. HELA skärmen är paj. inte fint

När vi var på mcdonalds klämde jag fingret i toadörren så det är blått och gör ont och sen tog det en timme hem också. Jag stannade i östertälje, fick sjuts till kebabhouse när jag likagärna kunde åka hem. Sen åkte jag hem och här är jag. Usch vilken värdelös kväll, vad sur jag är. Speciellt över min mobil.

Lycklig tjej hej...

Bild sen gårdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0