Fredagsmys

hopplahej!

ja jag kan faktist säga det för att för första gången på tio år har jag ridit på en häst!! Igår efter skolan åkte jag ut till Cecilia och var med henne! Vi drog direkt till stallet där vi chillade i några timmar, hon mockade bajs och jag kollade på. Men sen red jag faktist! jag är rädd för hästar men det gick bra ! vi kom hem vid tiotiden och åt, sen låg vi och snackade i några timmar. Alltid lika skönt att prata med henne!

Mindre skönt var att kliva upp kvart i sex på morgonen... men vi dunkade musik och fjolla oss så bussturen på två timmar gick rätt så snabbt ändå! När vi kom till skolan hade vi dans, idrott och svenska. Skoldagen avslutades med ett fint uppträdande av mig där jag var Darin och sjöng step up. Sen blev jag utputtad ur fönstret och halva skolan såg mig ligga och kräla i snön när de väntade på bussen... tror jag bjöd på en butcrack också. det är nästan att man ska kräva betalt för min underhållning.. eller?

Ikväll blir det chill on tha grill med ingen mindre än tildis! vi ska väl boka resan och sen kanske träffa lite koola kisar. Blir iaf en lugn fredag och en lugn helg. Vem orkar annat? Plugget tar kål på mig innan jag knappt börjat skolan...

Lite random sådär från ingenting så vill jag säga att jag älskar mina vänner. Jag är så lyckligt lottad som har så bra vänner. Vissa är med på den här bilden och vissa är inte, men ni vet vilka jag menar och jag är så otroligt glad att jag har er ska ni veta. Vet inte vad jag hade varit utan er.


Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: minna

<3

2011-01-14 @ 22:43:11
URL: http://strandmaaan.blogg.se/
Postat av: matilda

<3

2011-01-15 @ 11:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0