död tjej

hej jag är helt död, orkar knappt gå. Slutade två som jag ville, åkte hem till mig med tildis och fridis och vi åt mat och dunka musik. Sen iväg och träna tjejerna vilket gick bra, en av tjejerna fyllde år och hade med sig fika. Åt jag??? NEJ! bra linda!

Sen tränade jag själv och jag orkade knappt någonting, men kul var det. Nu blir det ett varmt och skönt bad med tända ljus. och imorgon är jag ledig, ren lycka det alltså, och jag ska plugga, gå på stan, träna bamsegympa och träna själv på friskis, blir nog bra ! Och jag ska börja svälta mig själv tills på fredag då det blir att äta på asian roxy för att fira emilia! därefter ska daffy firas, kommer nog bli bra det. Blev sugen på att lägga ut en gympabild


Det går inte att beskriva lyckan som finns i gympan

Lyckan att klara ett nytt varv
Lyckan att stå där med adrenalin i kroppen på tävlingsgolvet och tänka "nu kör jag"
Lyckan att sträcka upp när man gjort sitt varv
Lyckan att stå där framme och få en guldmedalj runt halsen och veta att VI var bäst
Lyckan att ha så många omkring sig som man älskar så högt

Eller lyckan som ledare när ett barn lyckas med en ny övning, eller när den kommer fram och kramar en hårt och man märker att den känner sig trygg.

Åh jag älskar verkligen gympan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0