bra lindaaaa

Ibland är jag bra... riktigt bra...

skoja har ingen syster! okej lite väl intern på den kanske.. haha

Hur som helst, idag var jag i skolan och fick höra ett antal suckningar när folk såg min mobil, ändå var dom inte förvånade? inte jag heller faktist! Efter skolan tröståt jag en av mina goda kladdkakemuffins, fast.. det blev inte en. nu är alla slut. Jag har även kört corepass på friskis idag! skönt att göra slut på alla krafter. Och nu har jag ett nytt mål, godis,popcorn och chipsfri fram till julafton från och med imorgon! känns rätt bra faktist och denna gång SKA jag hålla det! har inte bestämt än om jag ska ha en dag på sommarlovet då jag faktist får äta godis, vi får se!

Jag kan även berätta att det inte bara är min mobil som mår dåligt utan även min data! själva vikgrejen vill inte funka så den måste lutas mot något för att vara öppen, annars faller den ner igen och sen så är även fläkten trasig så jag fick en kylare i julklapp, men nu är även den trasig så om jag vill att min data ska hållas igång i mer än tio minuter så får den ta en paus i mitt fönster ( bild).

Så här kommer bilder på mina HELA tekniska apparater


Sist men inte minst vill jag berätta om vad som hände nyss. Jag satt i bara trosor här vid datan och så råkar jag sitta på min telefon och när jag skulle flytta mig lite fick jag en liten glasbit i skinkan.. inte okej

men det finns inte bara dåliga saker med att ha en trasig telefon

♥ Nu ser man inte om jag får flera sprickor

♥ Nu behöver jag inte vara lika försiktig längre

♥ Ingen kommer vilja spela på en trasig mobil när det finns hela

♥ Ingen kommer vilja sno en trasig iphone

♥ Det är helt jävla värdelöst att ha en trasig mobil, så jag låtsas bara vara lycklig 

Nu ska jag plugga lite, sovmorgon imorgon! grymt skönt. Natti kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0