when words fail, musik speacs

Mina tre nya favoriter


Usher - More

Chris Brown - Yeah 3x

Rihanna - S&M 


Jag har insett att jag måste se till att jag själv är lycklig. När jag väl tänker efter så har jag typ världens bästa liv, tycker jag iaf ! Men jag tror oftast inte det och blir lätt depp. Det orkar man ju inte vara, så jag ska försöka ta fram min allra positivaste sida och bli lycklig. Jag ska lära mig att uppskatta saker och människor. Bryta rutiner är något jag försöker göra också, orkar inte ett liv med bara måndagar. Så mitt liv ska grundas på lycka, det är ett ord som jag gillar. Här kommer jag med en bildbomb med bilder som är lycka för mig.







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0