the worlds greatest

Tjejen med träningsverk i hela kroppen, en söndersprängd hjärna och halvslutna ögon ska snart checka ut

Dagen var bra, jag smet tidigare från matten för att jag skulle hem och äta innan träningen och det var bland dom bättre valen jag gjort. Sen tränade vi tjejerna och sen var det styrka, gympa och pilates på träningen ! Imorgon åker vi med våra underbara gympatjejer till Arvika för att dom ska tävla. Det kommer bli så roligt ! älskar att åka bort med dom. Det är kval den här helgen och kommer man till final så är den i Ängelholm i April! Man får hålla tummarna för att det går bra. Men det viktigaste är att vi har roligt och det har vi alltid!

Nu ska jag packa ner det sista, imorgon bitti blir det först att köra streetfunk på worldclass med klassen, blir nog roligt!

Godnatt, ha en toppenhelg ! Hör antingen av mig när jag kommer hem sent på lördag kväll eller på söndag.

Min lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0