tjugoettfemtionio

hejdär

Gårdagen gick åt till skola och gympa. Gympan gick väl bra, lite seg var man väl men vi tränade på lite allt möjligt. När vi skulle köra dubbla var jag helt död... så jag gick och åt upp annas pastasallad istället, kändes lite bättre.

Imorse var jag helt död när jag vaknade, och resten av dagen också. Vi skulle ha gjort en uppsats till historian som var imorse men när vår lärare frågar om någon har gjort den så blir det tyst. Inte en enda hade gjort klart den tror jag, hur bra är vi då? men då slinker hon in med : "eftersom ni har kommit så långt, är så duktiga och arbetar på så effektivt så ska ni få se på film idag!" say what? vi har inte alls varit duktiga, och hon var verkligen seriös. Nåväl bättre för oss tänkte vi! Tills vi fick reda på vilken film vi skulle se, Elisabeth den första film två. Så det blev att halvsova i tre timmar under en värdelös film.

eller oj... vänta


-var är han??


Vemdå?


- Han som bryr sig


Förlåt, ni kan ju skriva upp min otroligt intressanta information med den blåa pennan om ni vill

Hur som helst 

Efter en värdelös skoldag där jag sov och min kostlärare ansåg mig typ vara dålig för att jag festade så åkte jag, sofia och frida hem till tildvard. Där blev det att smaska i sig en ben & Jerrys för att få ett bra avslut på mitt glassätande under nyttighetsmånaden.. Sen kollade vi på resor, det kommer bli grymt! är så galet taggad, ayia napa med dom tjejerna, kan det bli bättre? Bara om Maya följer med, annars inte ! Därefter blev det tacos hos tildis, sen hem och vända och till friskis för att köra cirkelfys. Det var asskönt, men nu är man helt död.

Jag vill även tilllägga bajs på mina vänner som åkte till malta idag, även om det inte är världens finaste väder där så är det bättre än här. Jag kommer sakna dom i hela fem dagar.. sen kommer dom hem ! Och ikväll kommer michelle hem, min älskade chingchong som jag saknar, och sist men inte minst, på fredag åker jag och alla mina gympatjejer till Arvika!!! kommer bli superkul.

Min mattebok är spårlöst försvunnen och jag måste ha räknat ett helt kapitel till imorgon, BRA LINDA! Så nu blir det att leka detektiv efter den, så länge kan ni ju njuta av min goda glass jag åt idag.

Vet att det är fett coolt att fota en glass... men man kan ju faktist inte motstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0