seize the day

hejdär!

Ändrade planerna lite igår, jag och tildis åkte och köpte massa gott och åkte till anki för att kolla oc. Blev mest snack men det var mys, och jag smällde i mig en hel Ben and Jerrys, vilken lycka!
Efter det så åkte jag och matilda hem till kempiskompis och kollade på filmen som vi skulle sett på bion, love and other drugs, den var faktist bra ! Kom hem vid halv tre och somnade direkt.

Idag har jag hittils tränat dubbelpass på friskis, först motionsgympa med matilda och anki, sen spinning med jullan, matilda, anki, maja och steffe! Efter det duschade jag och sen åkte jag och köpte mina nya kompisar som jag fick i namnsdagspresent ftersom jag har namnsdag idag! Linda Marie Ekström. Två firrar, Tumme och Lisa heter dom. Det enda jag hört hittils när jag sagt att jag ska få nya fiskar är inget positivt. De flesta som känner mig vet att jag inte är en bra djurvän, men det ska ändras ! Så jag är lycklig flicka som fått två nya vänner.
Nu är det dags att dra till Julia där vi tjejer ska laga god mat och spela spel och mysa hela kvällen! Hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0