cause i may be bad but I'm perfectly good at it

Dagen var faktist rätt så skön idag, fia kom till mig och vi åt frukost, tog bilen till skolan vid tio och dunkade hits for kids. Kollade på projektredovisningar, fixade lite själva, åkte hem vid två. Vi bakade sirapskakor och åt mat, sen drog jag till träningen där vi först tränade tjejerna och sen själva. Efter det bestämde vi oss för att gå hem från västergård, så först gick vi åt andra hållet för att få köpa lite läsk och en glass för att orka vandringen och sen gick vi hela vägen hem. Duktigt !

Nu blir det snart att sova, ska kolla lite resor först. Kan ju faktist ta det lite lugnt med att lägga mig eftersom jag sov 10 timmar inatt + att jag börjar halv ett imorgon! natti kompisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0