Alive



Har kollat lite tatueringar, jag frida och sofia har snackat om att vi ska tatuera in något litet på foten på Ayia napa! Inte en sån dum idé ifall man tatuerar in något man vill ha resten av livet, och då tänker jag på något litet och fint. som ett litet hjärta bara. Får se hur det blir med den saken!


Känner mig inte särskilt levande just nu men det får vara. Dagen var helt okej, började sent så jag kollade på i rymden finns inga känslor på morgonen! rätt så bra faktist. I skolan var det segt som bara den, sen slutade vi och till middag i skolan blev det pannkakor! jag åt ju inte direkt en.. det blev 13 st men en stor fet klick grädde och en fet klick med sylt. jag njöt

Efter skolan tränade vi tjejerna, dom var duktiga dom, men snacka om att vara flamsiga... orkar inte med deras trotsålder ibland ! Men dom är så söta så. Tur det! Sen tränade jag själv, är helt slut i kroppen men det gick väl som vanligt typ. Nu är jag hemma och ska sova. Upp tidigt imorgon för att gå på något tråkigt museum med historian, sen blir det att ha kost där jag, anki och frida ska laga världens godaste mat! sen ska vi boka resan, och sen ska jag träna, bra dag! Utom att jag ska på det där sugiga museét.

Godbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0