It doesn't matter what you say or do, you're still perfect

Klockan är halv sex och jag är redan trött! Har hunnit med en del idag, tanken var Stockholm men så blev det inte för Anki var dum i huvet <3. Hursomhelst så har jag lämnat in cv, köpt nya högtalare och kört runt hela Stockholmsområdet för att lämna min bror vid båten. Fyfan vad jag hatar Stockholm och deras trafik, får ryck! Efter två timmars bilkörning uppe i kaoset är jag helt körd i huvet. Snart blir det pannkakor och kvällen vet jag inte var den leder! Gårdagen existerade knappt, så bra mådde jag.. Först var jag hos anki och sen hos orre. Därefter mös jag här med frida p och anki, och massa morötter och dip och sen tog vi oss till Markus där vi hade bakiskväll med kladdkaka och biljardspel. Mys att hänga med mina boys. Dom är gulliga

Gos och gos och jättemys, pannkakor väntar. Hajdohajdo

Den mysiga bilden nedanför visar mina fina blåmärken sen i söndags.. Förstår inte hur jag lyckas, ser ut som att jag blivit misshandlad, men så är det när balansen inte är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0