hohohohohoohoh

Julafton är mysig, och även om det finns mycket inplanerat så finns det även dötid, som efter stadsbesöken innan kalle anka, efter kalleanka innan maten, efter maten innan karlbertiljonsson osv..

Under all den tiden har jag och min bror spelat monopol.. jag slösar bort mina pengar och han tjänar pengar, som i verkligheten då... Jag kommer vara mätt till nästa århundrade, julmat är min stora kärlek<3 Jag och tilds tog en sväng ut till Tveta och hälsade på Helena också, alltid lika fint. Snart är det julklappsöppning och sen får jag träffa tildisimo igen.



smell ya later, då kanske några bilder komer, sen de senaste århundradena. heheheh hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0