Dagen efter kvällen innan

Kul kväll igår! Först fia med knuff game hos kusinerna, snacka om blodigt allvar när man spelade ! Sen blev det massa mat och annat gott och därefter tog jag mig till Marcus med Frida p! Drog ut galet tidigt igår, vid nio! Då var det redan massvis med folk. Det fylldes på mer och mer och man var där så länge så när man trodde att klockan var två och det skulle stänga så var den halv tolv och det var som att kvällen bara hade börjat!

Träffade massor av roligt folk, och trängdes bland alla. Som handikappad så gick det ovanligt bra faktist ! Haltade runt lite smått diskret men det gjorde inget! Kebaben var helt klart det bästa på kvällen . Tog en långpromenad med Markus hem till den andra Marcus och hämtade bilen och jag fick sjuts hem, lycklig som få!

Nu ligger jag i sängen och planerar in min dag med att stanna i sängen. Har en vattenflaska brevid mig och Nicke nyfiken på tv. Kan inte bli bättre.
Bilder lär väl inte gå att lägga upp men jag gör ett försök ! Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0