white light moment



trött tjej checkar in och säger hej..

hej

Gårdagen var bra, sov ut och bara tog det lugnt hemma, gick hem till matilda och solade lite. Efter ett tag tog jag mig vidare till tobias där vi bara tog det lugnt. Sen åkte jag med orre och tildis till tjejernas träning, tränade dom och sen hem till matilda igen med fedde för att fixa oss lite och därefter till Anton. En bra kväll, jag var nykter och hade det riktigt trevligt! De flesta där var roliga iaf, kom hem vid 12 och somnade bums.


Idag har jag bara tagit det lugnt igen, älska lov! Satte mig på morgonen och fixade med en efterlängtad film på mig, matilda, fia och frida som spicegirls. Kommer bli grymt (fast den kommer nog aldrig visas för någon).. haha. Fick sen lite trevligt sällskap och stekte pannkakor och kollade film. Sen har jag även hunnit med att träffa matilda ( man får ju inte spilla någon tid med henne) och nu så har jag ätit och ska till henne igen! Inte alls ett intressant inlägg men ändå.. Justja ! jag har fått sommarjobb på hagabergs förskola, helt ok. tror jag ska ta det!

Nu ska jag kilaaaaa. heddå


Kommentarer
Postat av: Tova D

Hej hej Linda! Du är fin, vacker, superbra och jag saknar dig tjejen!! puss på dig!

2011-04-21 @ 09:35:27
Postat av: Linda

Hej tovalova! du är söt som socker, helt underbar och supersaknad! vi måste ses snart, pussen!

2011-04-21 @ 10:21:06
URL: http://ekstromslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0