jag har fuckat upp igen

Jag har fuckat upp igen ja
Jag har ingen kontroll
Men, det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln




Låter som en bra början på mitt inlägg. Idag mår man.. men jag får skylla mig själv. Igår startade dagen på praktiken, där fick jag lunchsällskap av Emilia, Oscar och Robin, sen började kvällen hos Matilda där hon, jag, fia och frida fixade oss. Sen fick vi skjuts av larssa till Fridas syrra där vi mötte upp gamla vackstatjejer och vi började föra. Tog tiotåget till stockholm, mötte upp emilia och några och började spåra lite på tåget. Väl framme hittade vi inte och sprang runt som idioter, men kul var det! När vi väl hittade så kom vi in, YES. Hade väl en helt okej kväll, det var rätt så segt efter ett tag, men jag var taggad. Matilda försvann vid ett-tiden och vid två drog vi till donken och åt. Nattbussen till södertälje som gick vid tre var fylld och inga kom in, Sofia och Frida stack och där stog jag.. typ själv i stockholm. Sen hittade jag Martin och Jocke och hängde lite med dom, jag trodde jag var cool. Vi åt lite mer donken, jag tappade bort två-trehundra kronor men åt en glass och var glad. Efter någon timme gick en buss till tumba som vi tog, sen bytte vi till södertälje och väl i södertälje väntade vi på att första bussen mot brunnsäng skulle gå. Hamnade i säng vid halv 7 tiden, gick upp vid åtta....

Idag har jag haft min sista praktikdag. Dom har bara skrattat åt mig för att jag inte mådde så bra, menmen, det var ju kul för dom! Jag väntade lunchsällskap men töntarna gick fel. Jag fettade i mig fetaste maten och när jag skulle hem så kom Martin och Jocke, lite sena men dom kom iaf! Jag åkte hem en sväng och sen tränade jag barnen och sen själv. Nu sitter jag hemma som en trött idiot som inte sovit något eller något. Det är jag det

Imorgon åker jag till Falun under helgen så det blir nog inga uppdateringar, men det blir nog mys
Ha det bra här hemma ! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0