born this way

tjosan i trosan

Mitt liv är inte så illa som det verkade i förra inlägget, jag är bara så trött på skolan. Men jag ska inte klaga, idag började jag halv ett, imorgon börjar jag halv ett och på fredag är jag ledig!! hur skönt??

Om jag ska berätta lite vad jag gjort de senaste dagarna. I måndags så åt jag nancys med tjejerna, sen skulle jag plugga men det gick inte så bra(som vanligt). Sen var jag på middag hos Matilda som hade gäster, när jag varit där ett tag så åkte jag hem till Anki där tjejerna var och hade grillat! mysigt avslut på ett bra lov, tills jag kom hem och insåg att jag behövde plugga. Jag försökte men det avslutade med att jag åkte till donken med mitt nya gang.

Igår var det skola sen träning, träningen var otroligt seg, jag orkade typ inte. Åkte hem och skulle plugga, men vad gjorde jag? donken med mina nya friends! Idag gick jag upp vid halv elva, gjorde en smoothie och orkade inte alls bry mig om mitt utseende. Åkte till skolan där vi hade bajstråkig kostlektion, men vi njöt i solen och snackade skit. Sen åt jag nancys och städade i kusen med gympan. När vi gjort det så satte jag, maya och fia oss för att fika, efter ett tag droppade fia av och ida kom. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och det var skönt att prata av sig lite, nu känns allting faktist lite bättre! Nu sitter ja hemma och ska ta tag i plugget, ska försöka iaf! Nu ska jag förklara lite mer om mitt nya gang, jag driver för dom som inte fattar, men det är Fredde och Snorre vi snackar om, vi har insett att jag gillar precis samma saker som dom, så nu är vi coola kompizaaar.

Vi älskar t.ex.

♥ Nattliga besök på donken

♥ Mcflurry med daim och chokladsås på donken, gärna med pommes att doppa i

♥ Harry potter

♥ Tvspel

♥ Dunka musik och åka bil

♥ Fucka uuuuuuuuuuuuur

hahaha delar av vad vi gillar, och det något av det vi älskar är samma musik, och här kommer mina två nya favoriter som vi dunkade i bilen igår, och sen ett vackert kollage på mig och mina gangmates för att vi är så coola <3333333333333333333333333 ni vill va som oss <3333333333333333333333333333333333 hajdo

Verkar som att man inte kan sätta youtubelåtar på bloggen längre så här får ni länkarna


 Afrojack feat Eva Simons - Take Over Control 

Tom Hangs feat. Shermanology - Blessed (Avicii Edit)

Mina snygga vänner och jag, och våra hobbies xD HI HI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0