in i dimman



Igår hade jag en skön skoldag, gick bara till två och sen åkte jag till maren och åt glass med emilia och orre. Sen var det barnträning och egen träning och min kropp blev mörbultad av all styrka. Därefter åkte jag hem och sen till tildis där vi lekte med Oscar och Fredde och vi dampade som vanligt. Kaboyaaaa, somnade vid två lagom döda

Idag har jag skrivit mitt PM i svenska och sen hängt på stan i evigheter, träffat emilia och alla och gjort massa ärenden. Nu är jag hemma och har ätit greken, det är dags att börja dunka musik för ikväll är det spår på schemat. Imorgon är det jobb sen grillning hos Majsan! Nu har jag inte tid för det här, ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0