i'm not a robot



Yo

Sista dagen på lovet, känns inte bra. ganska ångestladdat över att jag inte ens öppnat skolböckerna och ligger efter som bara den. Det var mycket på jobbet igår vilket inte gjorde mig särskilt happy, sen träffade jag matilda och då blev allting lite lättare. Vi satte oss hemma hos henne på altanen och lyssnade på melissa horn och bara pratade om allt. Jag har märkt att jag är inne i den här deppperioden som man inte vet riktigt varför man är ledsen utan man är bara det, men det enda jag tänker på är att jag vill ha tillbaka Helena. Efter allt myssnack tog jag och tildis oss hem till Tobbe och Orre där vi spelade sällskapsspel och snackade, mysig kväll.

Nu har jag sovit ut och ska ta mig ner till stan för nancys innan allt plugg börjar, usch och blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0