godmorgon världen


gårdagen var lyckad, först basketmatch som precis var slut när vi kom, men vi stannade ett tag och kände oss allmänt udda! alla var ju basketspelare utom vi.. och vi satt och ratade basket i allmänhet, lite fel plats att göra det på! Orre sjutsade oss till maya efter det och så fixade vi oss lite till och sen så åkte vi till Tumba. The place to be liksom! nej men vi åkte dit iaf, blev hämtade på stationen och tänkte inte alls på hur vi kom till huset. Väl där så var det supertrevligt ! roligt folk och vi var störda i huvet, det går inte riktigt att förklara. Jag och Frida tänkte ta sista tåget, men så hittade vi inte i tumba så en promenad till stationen som skulle ta 5 minuter tog minst 30 minuter. Vi gick åt helt fel håll så vi fick vänta en halvtimme på nattbussen och när vi var påväg hem mötte vi en onykter tobias som vi stog och snackade med tills oscar kom och hämtade honom! Kom hem vid fyra och somnade direkt.

Imorse vaknade jag och fridet, vid tolvtiden stack hon och då kom tildis och chillade med mig, sen gick vi till henne, gick och köpte glass och sen hämtade snorre oss och vi åkte till telgehallen. För andra dagen i rad så skulle jag kolla basket- vad händer? Jag lärde mig en del iaf! och fick jag skjuts hem igen. Nu har jag ätit och ska väl snart iväg. Sen ska jag till Minna och mysa iaf, och imorgon är det jobb ! Hörs då. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0