falunlivet

hejdär!

Nu har dag 2 gått här i falun och jag vill hem. Imorse gick vi upp rätt tidigt och åkte till stan för att kolla efter present åt min moster, jag hittade iallafall en byxdress och en blommig blus på gina som vi köpte. Igår fick jag även nytt smink. Yey, bra att åka bort med mamma, hon kom även hem med en ben&jerrys igår, då var man lyckligast i världen.

Efter stan så var jag så trött så jag sov i tre timmar, mellan tolv och tre! inte likt mig.. sen fixade jag mig lite och gick till moster för att äta mig fet på massa god mat och konversera med vuxna. Jag kände mig som typ 35 när jag satt där och snackade, inget för mig. Jag blev även busringd av mina gympatjejer som hade gått in på busring.se där dom spelade in en röst om att jag var med på radio och vann massa pengar, idiot som jag är så går jag på det. Sen kom jag hem, gick en promenad med mamma och nu sitter jag här och pluggar. Duktigt det iaf! Fast jag vill ju vara hemma, man missar ju massa roligt. Maya fyller år och har tjejmiddag sen ska dom ut, och alla tjejer ska till marcus på fest och här sitter jag och pluggar. Nåväl, man kan inte vara med på allt alla gånger som pappa brukar säga!

Nu ska jag ta ett bad och kolla lite film, sen sovdags! imorgon bär det av hemåt igen, skönt att komma hem. Jag saknar min bästis.

Jag bjuder på typ den enda bilden som jag har sen idag, inte fin men jaja

tjadååååååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0