jag skulle nog aldrig klara av att bo ensam

Idag när jag städade rummet hittade jag något, eller ganska mycket, vissa saker bättre än andra om man säger så! det första var en matlåda som är mer än en vecka gammal, där det låg köttbullar och makaroner. Matlådan hade fått ett eget samhälle där i med små vita tussar. När jag öppnade lådan var hela nedervåningen förgiftad. Jag kunde inte vara i närheten

Och sen härmar jag maya lite, för det finns nämligen lite fynd i mitt rum också. Ibland rensar mina föräldrar men nu har det samlats på, duktigt linda. Jag som brukar känna mig duktig med drickandet...

Mina husdjur dammråttorna säger även hej på bilden där någonstans

Undra om jag någonsin skulle kunna bo ensam?
Dags att börja lära mig, därför ska jag fortsätta med städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0