hugger i sten

Hade jag träningsverk igår? NEJ! min kropp var lite trött men det överlevde man!

Mysig dag igår, salsa på idrotten, slutade tolv och fikade med mina fina klasskompisar på bacino i två timmar, sen vidare och sitta på nancys med mina underbara vänner Matilda, Hugo och Christopher. Sen vart det lite klädköp med mamma, pizza hos matilda och sen kom fia och vi kollade på Harry Potter och mös hela kvällen!

Nu på morgonen har jag tagit mig tid åt att njuta av de mesta jag gjort, jag gjorde en fin och nyttig frukost, släckte och gjorde det mörkt i köket, tände ljus och bara hade det mys, sen tog jag ett långt bad med musik och ja. Snart ska jag träffa fia.

Jag kan också meddela att jag vill inte ha denna tråkiga höst med massa plugg, jag vill ha tillbaka sommarens bästa dar. Som Eurogym. Så därför vill jag dela med mig av bilder därifrån. Skicka tillbaka mig tack








Kommentarer
Postat av: maya

jag saknar de så sjukt mycket, tänkte också på det häromdagen.. det var så himla underbart <3

2010-09-27 @ 12:22:26
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0