Heja Linda, Heja

Hallå!

Nu har jag höstlov, underbart! Jag och Matilda avslutade med att hålla motionsgympapass i skolan som gav oss ett MVG. Sen lämnade vi den för en vecka. Igår blev det att bära redskap i många hallar, mestadels i Täljehallen,  men jag hade ju Linnéa med mig så det var inte särskilt tråkigt!

Idag gick jag upp klockan sex och var i täljehallen vid sju, har varit funktionär och fixat med musik och med annat ända fram till sex på kvällen. Jag lyckades även stuka foten idag, duktig som jag är! Nu är det dags att ta mig till Tildis för lite kvällsmys, upp lika tidigt imorgon igen, och försöka tävla själv. Tjejerna ska också tävla! Det är väl tur att jag brinner för gympan, annars hade jag inte gjort det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0