Hakuna matata, inga bekymmer



Mycket händer just nu, bilder från allt kommer sen! Denna bild är sen i fredags då vi var hos Maja och kalasade, kulkul! Jag har lagat två trerättersmiddagar den här veckan som var en läxa i kosten. Jag äter fortfarande inga sötsaker, jag pluggar sönder mig, leker på facebook och kollar OC. Imorgon ska jag bära ut två kartonger med newbody till skolan, tur att man får sjuts. Och på fredag åker jag och mina älskade gympabarn i trupp satellit till gotland för att tävla, kommer bli sjukt skönt att komma bort en helg!

Allt för mig!

PS. jag fick mvg på samhällsuppsatsen och vg+ på pedagogiskt ledarskapsprovet.
Lite bevis på att jag inte pluggar i onödan! Imorgon är det ännu ett prov, i småföretagande. 

 tjoflöjt som daniel säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0