gotland!

Nu är jag hemma igen, efter en helg fylld med 19 underbara gympabarn, 3 andra ledare, 3 glada mammor,  och Gotland! Min helg har varit fantastisk! Finns inte så mycket att förklara, en guldmedalj i fristående och en bronsmedalj i matta av 22 lag! Våra tjejer var superduktiga, filmer kommer komma upp på youtube så småningom och då kommer jag visa. Vi har ätit på resturang, myst, lekt, tävlat, kört laserdoome och mycket mer! 

Vi gjorde även varsin lapp med namnet på för alla ledare och barn i gruppen, så skulle alla i laget få skriva något bra om den personen på lappen. Jag kan skriva några som jag fick, tjejerna är så söta med deras små stavfel också! och dom som är äldre ville skriva på engelska vissa av dom!

" du är snel mot alla, du spridjer glädje"

"I love you"

"You are the best!!"

"Du är den BÄSTA läraren i hella världen"


Att höra eller läsa sånt som ledare, gör så sjukt mycket. Att vara ledare och se hur man lärt någon något nytt, eller när man får en kram och någon säger hur bra man är, eller vad som helst. Jag älskar mina tjejer. Och vi är ett grymt ledarteam, jag, emilia, matilda och anna! Allt känns bra, bra bra bra ! 

Nu tillsist kommer en film på något jag aldrig trodde var möjligt, dessa japankillar är kloner. Så brutalt duktiga, helt galet.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0