Dj got us fallin in love

So dance, dance, like it's the last, last night of your life


Sitter i mitt rum och dunkar musik! Min hjärna är frånvarande och det ekar i mitt huvud! Inge plugg eller något ikväll inte, då blir det att slappna av, vara med mina bästa och skaka rumpa, det ska snurra i mitt huvud minsann!


De senaste dagarna har det väl inte hänt något speciellt, blivit intervjuad av svt och varit med på tv, pluggat, tränat, fikat, och ja.. typ de! Igår mös jag med Matilda och Elin, och hela dagen idag har jag jobbat. Jag tänkte ladda upp med en bildbomb imorgon! men det är imorgon de, för nu ska jag fixa mig lite och kila till min tildzzzzz.


Ha en bra kväll allesammans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0