Korv

Hoppla!

Bjuder på en gammal låt som lyssnar på såhär på morgonkvisten, fett koolt.

Dagarna går snabbt, det är redan tisdag! okej, hela lovet har inte gått än... det är faktist 5 dagar 19 timmar och 40 minuter kvar tills lovet är officiellt SLUT. och JA jag var tvungen att sätta mig och räkna, vad gör man inte på lovet? man måste ju använda hjärnan frivilligt ibland...

Nu till det normala pratet, i söndags tävlade både jag och mina tjejer. Tjejerna var duktiga, lite knasigt blev det väl på friståendet men annars var de bra, de var duktiga! Det var första gången de tävlade i den klassen, så de hoppade upp ett steg och de skötte dom bra! tyvärr inga medaljer men som vi säger, det viktigaste är att man har kul! När vi körde gick det väl helt okej, vi var taggade. Synd att vi bara var tre lag i vår klass, c svår. Så därför fick bara ettan medalj. Och vi hade inte världens enklaste konkurrenter, strängnäs! de är jätteduktiga. Men vi kom iallafall på en andraplats med vårat lag bajs, och södertäljes lag kiss kom trea och vi var bara 0.05 i poäng från vinst, det är ungefär ospända tår. Vi är så mogna att vi i tisdags gjorde om tävlingsgrupperna, i åldersindelning. Lag bajs var för 95or födda från januari till juni och sedan äldre, och lag kiss var 95:or födda juli till december och yngre.

Nog om tävlingen, efteråt så åt jag pizza med Malin, Anna och Linnea, därefter åkte vi till träningen och tränade i två timmar. På kvällen var jag med Matilda, Maya och Sofia och vi hade lika kul som alltid! Vi sov där och jag blev facerapad när jag sov. Igår städade jag rummet typ hela dagen, och på kvällen var jag med Fia och Matilda. Och vi träffade Sofias friends från någonstans! trevliga och pratglada killar!

Nu sitter jag här i sängen med en ful fia, vi ska ner på stan och coola oss med tildisen. Sen är det barnträning och träning som gäller. yeah.

Bajs på mitt långa tråkiga informella inlägg, här kommer filmen sen tävlingen på oss. HAJDÅOOÅOÅOÅ ;pPPPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0