Hej världens sämsta dag

Conitchua

När det är som det är just nu, så är det inte mycket som krävs för att man bara ska bryta ihop. Så var det idag, allt bara kom och jag fick ett slag i magen. Som tur är har jag världens bästa lärare som ber mig sluta tidigare från hennes lektion och köpa godis och julmust och bara ta det lugnt. Så det var vad jag gjorde, tills jag åkte till träningen. Där gick väl allt helt okej, jag trodde inte alls att jag skulle kunna träna men till min förvåning så gick det faktist helt okej!

Nu är det dags för att sätta mig och plugga in 27 faktafrågor om PAJ! prov på det imorgon, tjoho det bästa som finns! och ännu bättre blir det ju med att jag ska ta halv åtta bussen hemifrån imorgon för att åka till medeltidsmuseet. JIPPI!

Och nu i dessa otroligt GLADA och POSITIVA tider så kommer en lika glad och positiv låt! Heja min sarkasm, men låten blir man glad av iallafall! Jag vill vara fyra år och leka i snön, inte plugga skjärten av mig. Ännu bättre måste ju vara figurerna, man kan ju inte göra annat än att älska den här filmen! Fast den hade varit ännu bättre om jag stog där och hoppade i kortkort kjol och sjunga utan att röra munnen, ska jag göra en film kanske??

Jag är ganska rolig för att ha världens sämsta dag, eller? INTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0