Finaste Helena

Jag har sett att några killar från Helenas gamla skola har gjort en låt om henne. Jag är inte personen som gillar rap, men eftersom den handlar om henne så blir den betydligt mycket bättre. Den är jättefin och det var bra gjort av dom !



Eftersom de har gjort en film med lite få bilder, så fick jag tanken att göra en film med massor av bilder och kanske några filmer från hur vi i gympan såg henne. Och kanske lite privat när jag har varit med henne utanför gympan också. Tyvärr blir det ingen sång eller rap från mig, men jag tror inte det är vad ni hade velat höra heller! Men jag ska jobba på en liten film så får vi se vad det blir !

Kommentarer
Postat av: minna

du har ju mooooviemaker så kör hårt !

2010-11-16 @ 22:21:59
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0