bodaborg!


Stoneface Lindiz

Hallådär! en vecka till har nu gått och saknaden är lika stor som innan. Den här helgen skulle det varit rm2 men det ställdes in efter allt, och nästa helg skulle det vara rm3 men det är också inställt. Även om man vill tävla så är det skönt att bara släppa allt med tävling och fokusera på att ens orka träna.

Idag ska vi i gympan till bodaborg, vi blir 40 st! awesome, därefter ska vi åka till södertälje och äta på barolo. Vi kände att vi behövdes umgås och bara slappna av, så det ska bli kul! Igår var jag med Sofia, Matilda och Frida och vi var helt störda. Vi drev till folk om allt möjligt, t. ex harry potter, och det spårade. Nej nu måste jag plocka undan på mitt rum och sen ska vi åka! ha det bäst mina vänner.

Här är lite bilder på våra vänner som harrypotter roller!




Haha nej vi är inte normala och vi har nog aldrig varit heller




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0