we built this city

Hejhej!

Nu har inte jag skrivit på ett tag, men i måndags hade jag en riktigt bra dag. Vanring runt måsnaren med treorna, avslutning med en av gympagrupperna och sen mös jag i dalparken med vattenpipor och massor av fina människor!

Lite bilder sen måndagen


På tisdagen gjorde jag och Sebbe en kostredovisning om grönsaker som gick åt helvete.. hahaha. inget seriöst eller nån bra fakta. Menmen, vi hade kul!


Idag då, på morgonen spinnade vi på friskis med bredden! riktigt skönt faktist, fast lökigt som satan. Sen så smet jag och Cecilia till mig eftersom jag är idiot och glömmer att få med mig bh? därefter åkte vi till skolan iallafall och hade drama, ganska kul faktist.

Efter skolan gick vi på stan med Rm3 orna, (gympan) och vi köpte tights och åt nancys, det blev en sväng förbi dalparken för min del också. Sen vart det att kolla lite på rg tävling i blombacka och sen ut och övningsköra, det gick bra! men jag hittade en mobil som jag ville spara, men pappa ville att jag skulle lämna tillbaka den så det gjorde jag och jag är stolt!

Sofia skrev på mitt ben idag och de gick inte bort så det blev att gå runt hela dagen med "sofia sulalampi" på benet. Snyggtsnyggt!



Trackback
RSS 2.0