Slut på långhelgen

Idag har jag övningskört igen, började gråta när jag stod i en korsning med en buss bakom mig och en bil som väntade på att jag skulle åka, och jag fick motorstopp. TVÅ gånger, sen började jag blinka åt alla möjliga håll och bussen körde om mig. jag fick panik. det där skulle föreställa en nära intill otrafikerad väg. Hemskt iallafall

Sen fikade jag med Ebba, max och gustav skulle kommit men de kom inte in till stan från bushen i enhörna så dom blev kvar där. Mysigt att fika med ebba iallafall, var ett tag sen man såg henne! jag gjorde även ett fint konstverk av salt när vi satt där på bacino.


Imorgon blir det vandring runt måsnaren med treorna, jag, Sofia, Nicolina, Ida och treorna. TAGGA! eller inte. Har iallafall blåbärssoppa, yoggiyalla och risifrutti att tagga med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0